Case: Samsung Benelux

Doelstelling

Samung wil een universeel & interactief training platform voor de introductie van nieuwe Samsung TV’s en Luidsprekers, volledig gericht op de verkopers in de Retail die gemiddeld 2x per jaar in zeer grote volume’s kan worden uitgevoerd.

 

Uitvoering:

Matracs ontwikkeld jaarlijks een basis product/sales training programma van 1 dag gericht op de interne organisatie, deze ‘mastertraining’ vormt elk jaar weer de basis voor korte afgeleide versies hiervan voor de verschillende Retail kanalen, van BCC tot Mediamarkt, variërend van 1,5 uur tot zelfs 20 minuten ‘powertraining’! We doen dit op uitdagende locaties die veel volume aankunnen zoals bioscopen. Kijk hieronder voor een impressie.

 

Resultaat:

Sinds 2012 verzorgt Matracs alle producttrainingen voor de afdeling Audio-visual van Samsung Benelux in Amsterdam. Ruim 1600 verkopers krijgen dit gevarieerde programma twee maal per jaar aangeboden. Samsung is inmiddels onbetwist marktleider op het gebied van Televisie. Er staat een professionele Samsung-acedemy ( kijk op www.s-acadamy.nl voor meer informatie) waar Matracs ook de E-learning modules voor heeft uitgevoerd.