Case: Suzuki

Vraag

Ontwikkel een interactieve producttraining module, 100 procent gericht op ervaren autoverkopers van Suzuki dealers. Beleving moet centraal staan geheel in de huisstijl van de nieuwe Ignis.

 

Uitvoering:

Matracs ontwikkelde op basis van een train de trainer sessie in Milaan aan het Comomeer een 1,5 uur durende module waarbij de verkopers op unieke manier zelf kennis maakte met de nieuwste technologie zoals Dual camera en Smart/soft Hybrid systemen.

Maar liefst 4 verschillende oefeningen, waarbij o.a wateremmers aan een stok tot professioneel gedrukte borden met klittenband werden gebruikt, hadden maar 1 doel: Elke verkoper naar huis laten gaan met niet alleen de kennis maar ook de kunde en inspiratie om de nieuwste technieken op een eenvoudige wijze over te brengen op de consument.

 

Resultaat:

Een training die stond als een huis, met een gemiddelde waardering van een dikke 8 en daarmee de hoogste waardering mee kreeg die binnen de BV Nimag was gehaald.